zondag 14 april 2013

The apple-project - inzending

Als eerste:
Ik wil jullie bedanken. WAUW! Wat een enthousiaste reacties, inspirerende mailtjes, lieve woorden, gedeelde links op jullie eigen blog, zelfs een klein stukje over mij(!)(bloossmiley) in de leuke post van Marmarel. En wat veel van jullie hebben besloten mijn blog te volgen! Welkom! Ik wil jullie allemaal persoonlijk bedanken.. om de nek vliegen om mijn enthousiasme te tonen, maar dat zou natuurlijk een beetje gek zijn;). Maar bij deze wel mijn oprechte en grote DANKJEWEL!!

Dan The apple-project! Op het blog van Theetje & handwerkjuffie kwam ik op The apple-project.. een project wat Theetje bedacht naar aanleiding van een oud pakketje vilten appels gevonden in de kringloop. Helemaal leuk, dus is besloot mee te doen! Je kunt zelf ook nog meedoen tot 27 april! kijk voor meer info op het blog van Theetje & handwerkjuffie. Toen het gisteravond zover was en mijn appeltje klaar was, durfde ik deze bijna niet meer online te zetten. Ik zag de prachtige resultaten van handwerkjuffie en Ambela wat zijn deze ontzettend mooi geworden!! Maar hierbij toch mijn inzending. Mijn 'appeltje' geinspireerd op het patroon van een simpel linnen 'gym'tasje en de welbekende Engelse 'one apple a day... Keeps the dokter away'. Het is een opvouwbaar boodschappentasje geworden, kan mee in de handtas en kunnen wat boodschapjes in mee terug naar huis, spaart de plastic tasjes.

the apple-project - mijn inzending
Fijne zondag!
Suus
ps. nog 11 'volgers' te gaan en dan wordt het DIY pakket van de lentekrans verloot, meedoen kan natuurlijk nog!

8 opmerkingen:

  1. Supermooi met die biaisafwerking rond de appel!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Hij is echt heel gaaf!!!
    Well done...om maar even in het engels te blijven:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee... deze is ook al zo leuk geworden! Weer heel anders dan die van Ambela en mijn appel. Leuk om te zien dat iedereen er iets anders van maakt in zijn eigen stijl. Dat biasband en de tekst erop maken hem helemaal leuk. Goed bezig geweest!! Groetjes, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. onterechte bescheidenheid, je tas is superleuk en prachtige foto´s! hele mooie stofjes heb je gebruikt. grappig dat we allemaal bruin, oranje rood en groen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige tas is dat geworden!
    Graag gedaan! Ik heb je naam al op meer blogjes voorbij zien komen, dus volgens mij gaat het supergoed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk idee om er een appel tas van te maken. Ik word er appelig van haha! En wat schrijf je leuk en beeldend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Suzan! Super mooi dit tasje!!!!
    Echt gezellig dat je me volgt, ga ik ook bij jou doen :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!