woensdag 10 april 2013

Kringloop schatten

'Er was een hele middag veel te keuren en te kijken.
Het Ach dat klonk en ook het Ooh en moet je nou eens zien;
de kringloop had voor elk wat wils, en dat zou aanstonds blijken
zo vielen de gezusters voor een oude soepterrien.'
stukje uit De kringloopwinkel - Alet Boukes

Helemaal blij kwam ik gister bij de kringloopwinkel vandaan, ik reed zomaar toevallig voorbij en dacht 'toch even binnenkijken' dat 'even' werd een tijdje.. En na een tijdje rond te hebben gespeurd met een aantal kringloop-schatten thuisgekomen..

 

Een geweldige verzameling ingebonden oude Bobo's gevonden (alleen voor het kaftje moest het al mee- op de foto rechts in de hoek). Een heeeel oud hollands memoryspel.. met een gezellige verzameling aan plaatjes. en een aantal oude kinderboeken waar ik direct verliefd werd op de schattige illustraties.


Weet nog niet precies wat ik er mee ga doen/van ga maken.. maar er komt vast een ideetje bovendrijven binnekort! Als er al iets komt bovendrijven.. ik sta open voor tips-suggesties-ideeen!

Dankjulliewel voor de leuke mailtjes/reacties op mijn vorige bericht, wordt helemaal blij van dit warme welkom in de wondere blog-wereld!

Suus

ps. Het kleine kunstwerkjes project loopt nog steeds.. dus komt tot zien met al dat moois!

7 opmerkingen:

  1. Zo jij bent goed geslaagd als ik het zo bekijk :) Heerlijk he dat kringlopen :) Ik mag het ook graag doen! Tot wanneer kunnen mensen hun kunstwerkjes opgeven? Ik heb er namelijk wel een blogberichtje over klaarstaan om geplaatst te worden maar dan zal dat denk ik pas zaterdag worden. Of is dat te laat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat super dat je een blogberichtje erover wil plaatsen!:) zaterdag is absoluut niet te laat, op woensdag de 17de wil ik de foto's/ linkjes plaatsen. groetjes!

      Verwijderen
  2. ow jaaaaaa helemaal fijn ! Ik las de Bobo vroeger altijd bij m'n opa, dan heb ik het over dik 30 jaar gelee (oh hemel... ik word oud), maar dat meiske op dat ezeltje, smelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat rondneuzen in de kringloopwinkel, echt een momentje voor jezelf. En wat een prachtige schatten heb je verzameld!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEEEEEEERLIJK kringlopen!!= altijd fijn!
    Liefs Theetje'
    kijk uit naar je kleine kunstwerkjes project.....er is er nog 1 in de haak:)eukhh maak

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!