donderdag 18 april 2013

kleine kunstwerkjes project!

Vol trots presenteer ik u.. het 'kleine kunstwerkjeproject' met dank aan alle deelnemers!
 
Heb een hele tijd gestoeid met blogger, wilde namelijk graag een aantal kunstwerkjes naast elkaar plaatsen, maar blogger denkt daar anders over.. dit blijkt allemaal nog niet zo eenvoudig te zijn. Dus  hoop dat deze lange rits ook een glimlach op je gezicht brengt!
 
Wanneer je op een foto klikt word je doorverwezen naar het blog/website van de kunstenaar van het kunstwerkje op de foto! veel kijk, doorklik en bewonderplezier:)
 
gusta-r
 

Theetje...
Tante Jannie

craftingcrochet

craftingcrochet

marmarel

marmarel
marmarel
maak het ff maddy
maak het ff maddy
ladybugenco
zjizjipke
zjizjipke
zjizjipke
ook nu en dan
maaksels carla k
maaksels carla k
maaksels carla k
ladyladette
goudhaartje
leukidee-leukkado
leukidee-leukkado
leukidee-leukkado
aankleedpopje
elle-bee
elle-bee
elle-bee
bymiekk
bymiekk
bymiekk
minimoek
minimoek
minimoek
elkedagzaterdag

wat een kunstwerkjes he??
Suus

20 opmerkingen:

  1. wat super leuk zeg! ik ga zo eens even neuzen op bij behorende blogs!

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice !
    Misschien durf ik de volgende keer ook wat kunstwerkjes in te dienen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke verzameling zo!
    ik ga eens lekker overal snuffelen....
    bedankt voor de moeite, mijn bloemetjes staan er vrolijk bij ☺.
    je hebt er heel wat werk aan gehad!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Er zit wel een foto dubbel in, beiden wel met een andere link! ;)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!
    Ziet er echt goed uit!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, ga overal eens een kijkje nemen! 1 opmerkingetje, mijn oorbelletjes staan er dubbel op en de onderste staat een verkeerde naam bij!! De glasoorbelletjes zijn van lady ladette!!!!


    Bedankt , super leuk initiatief!!!!


    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het werkt hoor! Ik heb weer 2 leuke blogs ontdekt die ik nog niet kende.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ik ga ze allemaal bekijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een creativiteit! Erg leuk. Ik ben nog steeds benieuwd naar jouw kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo alles achter elkaar, ik ga gelijk even bij de mij onbekende blogs kijken, dank je wel Suzan! Fijn weekend, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk al die kunstwerkjes zo! Het zijn stuk voor stuk mooie creaties:) ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk! Thanxs! Prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk ! ben meteen maar lid geworden van je blogje !

    liefs , Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk,ik ga je volgen...misschien vind je mijn blog ook wel wat;-)


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjeetje meis, dat was een héél werk...
    maar super leuk om te zien.. en door te klikken natuurlijk...Hartelijk Dank hiervoor.
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele reeks inspiratie! Leuk gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk! Je kan trouwens foto's naast elkaar krijgen door het formaat wat aan te passen in de html van het bericht of door de foto te selecteren en dan in het balkje dat er bij verschijnt een ander formaat te selecteren. Zo doe ik het tenminste altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inspirerend. ik zag het te laat, je mailtje belandde jammerlijk in de spamfilter - meteen de reden waarom ik niet reageerde - sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jojo's! Dat had ik nooit kunnen bedenken. Ze zien er onwijs leuk uit! Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!