donderdag 11 april 2013

Give away!

ok.. ik vind het vandaag een perfecte dag om een give away te starten! dus.. dat doen we gewoon:) Gister was mams op bezoek (meteen duidelijk waar ik de crea-genen van heb gekregen) en wij zijn crea geweest. Omdat ik aanstaande zondag een workshop geef tbv. KWF kankerbestrijding heb ik deze gister met mams als workshopdeelnemer nog eens voorbereid. Dit bracht mij op het idee voor een give- away! in het kader van voortzetten waarmee ik begonnen was, hopelijk leuk genoeg te zijn om wat volgers bij elkaar te sprokkelen, wil ik deze give-away weggeven bij 50 volgers! Wat is het? het is een Do It Yourself pakket voor deze gezellige-wij-halen-de-lente-vast-in-huis voorjaarskrans:




Met: alle benodigdheden én een uitgebreide werkbeschrijving met foto's om bovenstaande krans te maken. Vinden jullie het wat? Hoop dat jullie hier blij van worden! en...bij twijfel over crea-genen.. iedereen kan het maken!
 

voorjaarskrans
Wat moet je doen? Even reageren op dit berichtje dat je mee wil doen en in het rechter menu aanklikken dat je volger wil worden (wanneer je dat al bent is een reactie genoeg natuurlijk!).

 
Fijne dag.. volgens weeronline is de zon onderweg! 
 
Suus 
 

28 opmerkingen:

  1. Gezellig, samen met je moeder creatief bezig zijn! :-)
    Wat een supermooie krans, ik doe graag mee! Ik zal de link naar je give-away op m'n blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie krans ! Toch doe ik niet mee met je give away want ik heb hier zo een piepschuim krans liggen en eigenlijk ook alle andere spulletjes die je laat zien. Dus gun ik het een ander. Maar natuurlijk zet ik wél een link op m'n blog! Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel leuk uit zeg, ik doe mee! Bedankt voor je berichtje, ik ga het nog even lezen en je hoort van me, ik ben in ieder geval volger geworden en zet een linkje op mijn blog:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee en volg je nu per email en wat geweldig goed doel!!! Misschien vind je het leuk om mij ook te volgen, ik ga binnenkort ook weer een give away starten.

    Groetjes
    Diana
    http://naaldbinden.widoeghe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet de volgknop even zien te vinden op mijn gsm. Ik vind het een supermooie krans dus doe natuurlijk graag een poging :) Wil die lente eindelijk wel eens krijgen hihi.

    Liefs Imara
    www.haakwereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :) De lente is natuurlijk altijd heerlijk, maar met zo'n prachtige krans is het helemaal af. Ik doe mee!
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je leuke dingen zeg! Ik ga een kansje wagen, ben volger van je geworden en ik plaats een linkje op mijn blog (als dat lukt) doe je ook mee met mijn giveaway? Groetjes Steveline. Http://liefenmooi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze wil ik wel, dan breng ik toch een beetje lente in huis.
    dus ik waag een gokje en plaats ook een linkje.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Suus, leuk blog, ik ben volger geworden (via de leeslijst van Blogger). Die lentekrans vind ik lekker vrolijk en ik waag graag een kansje!
    Ik zet een linkje op mijn blog :-)

    Groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blog, ik kom bij je via Marmarel. Ik ga je volgen. En dan gelijk al een give away, ik doe graag mee. Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen. Bij mij loopt ook nog een give away, als je snel bent kan je nog net meedoen :-)
    groeten Cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk blog Susan! Ook ik kom binnen via Marmarel!!!!

    Ik doe niet mee maar (te druk en dan zou hij toch blijven liggen hihihihi)
    Maar ik ga je zeker even promoten op mijn blog hoor :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een mooie give away!! Ik doe graag mee, maar mocht ik winnen, dan zou ik het graag naar mijn moeder laten doorsturen. Zij is ook erg creatief en maakte wel eens eerder een krans. Aangezien ze nu in de lappenmand zit, heeft ze hiermee wat afleiding!!

    Ik plaats een link op mijn blog, ben net volger geworden!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! Ik ben volger geworden en de krans winnen lijkt mij ook heel erg leuk!!
    Ik zal zo nog even een linkje naar jouw blog op de mijne zetten.

    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook volger geworden van dit leuke blog , bij deze waag ik ook een gokje voor de diy krans, lijkt me leuk om te maken en past precies bij mijn interieur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kwam op de blog via Marmarel. Wat een leuke dingen heb je erop staan.
    Graag ding ik mee naar die mooie krans.
    Zal een linkje plaatsen van je give-away op mijn blog. Waar is zelf trouwens ook een give-away heb lopen omdat ik net de 50 volgers ben gepasseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik werd net volger, super! Ik wil die krans zeeeeeeeeer graag winnen (lees maga super graag) voor mijn moeder, dat is haar grootste hobby, kransen maken, maar ze heeft niet altijd het budget om leuke nieuwe spullen aan te kopen. grtjs, katrien ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie give away Suus, die wil ik wel heel graag winnen!!
    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n voorjaarskrans dat wil ik wel eens proberen. The making of zal ik met de rest van de wereld delen op missfabuleus.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg je via bloglovin. Ik vind dit echt een hele leuke give away en wil graag meedoen!

    Groetjes Ellen J.
    http://ellencreatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Susan,
    alleen jouw blognaam spreekt bij mij al tot de verbeelding; ik word er vrolijk van! Via via ben ik hier terecht gekomen en ik blijf heel graag plakken; en niet alleen voor die prachtige give away!!!
    Kom je ook eens bij mij koekeloeren?
    Groetjes en tot blogs!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn mams is geen Crea Bea, helaas! Ik doe graag mee met je Give Away
    Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik ben net volger geworden via Bloglovin en blogger leeslijst want ik snap het nog steeds niet dus dan maar dubbelop. Superleuk blog en gaaf idee van de creaposter die je gaat maken dus ik doe graag mee, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. o wat een leuke mooie krans

    en je zegt iedereen kan m maken nou ik ga graag de uitdaging aan (als ik m win)
    ben volger nummer 50

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw... wat een mooie krans, jammer dat er 50 zijn voor mij dan, maakte graag een kansje, maar voor des te leuker, gefeliciteerd met al je volgers!!

    Grtjs Syl
    bysyllys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een mooie krans zeg!

    Ik doe graag mee!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat lijkt me een hele mooie give away dus ik waag ook eens mijn kansje. Dat ik daarvoor volger moet worden, vind ik helemaal niet erg want je blog is in 1 woord gewoon PRACHTIG en ja die wil ik zeker blijven volgen. Nu nog eventjes die volg knop vinden zodat ik altijd op de hoogte blijf wanneer er weer iets leuks gepost wordt. Dank je wel, van dit soort blogjes word ik altijd vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik weet niet waar ik klikte maar jouw blog sprong open, wauw wat een mooie dingen. Ik ben meteen volger geworden. En dan ook nog een leuke give away! Wat een mooie krans!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!