zaterdag 6 april 2013

Meer kleur in huis met accessoires - blauw/groen/geel

Toen ik startte met dit blog beloofde ik allerlei inspiratie- allerlei leuks om te maken, moois om te zien en moois wat ik her en der tegen kom. Nu, vandaar vandaag.. meer kleur in huis met accessoires! de lente komt er nu eindelijk echt aan...(we duimen nog steeds maar de weerberichten zijn voor het eerst hoopvol) dus over mij kwam een soort 'ik-wil-kleur-en-vrolijkheid-in-huis' gevoel! Dus ik ben gaan shoppen (in real-life en online) en met de volgende foto-collage wil ik het moois laten zien wat ik tegen kwam, en laten zien dat met een aantal kleurige accesoires de boel er al snel opgefleurd uitziet! Als je durft een kleurtje op de muur.. maar met accessoires kan er al een heleboel lente-sfeer gemaakt worden! En de prijs staat erbij, je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil. Waar ben ik gaan shoppen: h&m home, zara home, leenbakker, v&d, hema en de ikea. Ik ben uitgegaan van een foto uit 101woonideeen met geel/groen/blauw en een accentje paars. 
meer kleur in huis door accessoires - blauw-groen-geel
Zit er iets voor je bij?
xoxo Suus

1 opmerking:

  1. Das fleurig , een idee want straks begin ik met de schilderwerken en de basis is blauw , bedankt om te delen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!