vrijdag 21 juni 2013

Casa Maria

Er is een heel lief, gezellig en vrolijk winkeltje in Breda.. Helemaal blij word ik ervan. Alleen al als ik de straat in rijd groeit mijn enthousiasme en word ik als vanzelf richting de voorpui gebracht. Nog blijer word ik als ik eenmaal binnen sta. En ik weet zeker dat velen dit gevoel met mij delen. Het is bijna niet mogelijk om geen lach op je gezicht te toveren bij binnenkomst. Als je rondkijkt zie je overal kleurtjes, moois en gezelligheid. Vrolijke grappige spulletjes met een verhaal.
Poolse mariabeeldjes * plastic matten uit Afrika * geluksflesjes uit Zuid-Amerika * aardewerk uit Mexico * servies uit Vietnam * Spaanse dansschoenen * Senegalese manden * Mexicaans tafelzeil *Indiase bordenrekken en keukengerei * Chinees emaille * Matroesjka's uit Rusland * houten krukjes en tafeltjes uit India * nostalgisch blikken speelgoed * EN NOG VEEL MEER!
Dus ik dacht het wordt hoog tijd om hierover te bloggen:). Met foto's natuurlijk:) 









Mocht je eens Breda passeren, of er eventjes vertoeven.. Casa Maria is een absolute aanrader.
Suus


11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad geweldig uit! Die ga ik zeker onthouden voor als we weer eens in het Bredase verkeren! Dank je wel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, jammer dat ik nooit in Breda kom want het ziet er echt gezellig uit!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heeeerrrlijk uit! Ga ik onthouden, thanx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die witte poedels op wieltjes zijn geweldig.


    Ben je zonet gaan volgen omdat ik heel veel leuks op je blog lees.

    Brigitte

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest!
    Nog bedankt voor het feestje in mijn brievenbus! Super! Juul (mijn dochtertje) vind het pakket ook reuze interessant en vond dat ik best wat met haar kan delen. We zullen zien :)
    Fijne week,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me helemaal voorstellen dat je vrolijk wordt van deze winkel:)
    Ziet er geweldig uit!
    hartelijke groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, nog bedankt voor het leuke pakketje dat je naar me toestuurde. Ik ben weer terug in NL en heb het gevonden.
    http://aankleedpopje.blogspot.nl/2013/06/veel-verwennerij.html
    Groetjes, Ria.
    Om de een of andere reden stond jouw blog niet in mijn leeslijst, maar dat heb ik nu veranderd (hoop ik) dus zal ik weer wat vaker bij je langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjeeee, ik altijd zo hebberig van die lieve kleine vol gepropte hebbedingenwinkeltjes!
    Jammer dat Breda niet bij mij in de buurt ligt anders was ik gelijk even gaan shoppen wand dit winkeltje ziet er reuze gezellig uit.

    Groetjes Joke
    (Elfi-Jo)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!