zondag 16 juni 2013

Weekend DIY -vrolijke bloempot

 
Welkom nieuwe volgers!! dankjulliewel voor de leuke reacties!
 
Vandaag in de weekend DIY een vrolijke bloempot om zelf te maken, leuk om cadeau te geven, of gewoon gezellig op de eigen vensterbank:) Heel gemakkelijk om te maken (ook geschikt voor kids!).
Men neme een simpele bloempot:
 
Insmeren met gel medium (of andere goede lijm)
Gezellig papiertje of behangetje eromheen vouwen tot de pot helemaal bedekt is, overlap nog wat extra lijmen. (boven op de foto is cadeaupapier, onder op de foto behang)
Randje bovenaan netjes afknippen
Onderkant pot lijmen aan de rand en papier eerst inknippen om de 2cm en naar binnen vouwen 
leuke afbeelding uit tijdschrift, behang, cadeaupapier knippen
en erop lijmen..
bloemetje erin.. en klaar!
 
fijne zondag, en tot vanavond!
Suus
 

8 opmerkingen:

  1. Moo! Goed idee, voor al die lelijke bruine potjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige potten! Dit heb ik jaren geleden ook eens gedaan (een motief uit behang geknipt en op een geverfde bloempot geplakt). Leuk om weer eens te proberen, behang-op-behang geeft ook een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er vrolijk uit! Vooral met dat Spaanse danseresje!! Vrolijke boel, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zeg! Ik heb nog veel resten behang, dus ik kan vooruit ;-)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet ik zeker ook eens doen één van de volgende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk idee!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor dit leuk ideetje....ik blijf hier nog wat ...verder in je blog kijken...
    Groetjes uit spanje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!